Hubert Media - specjalista ds. social mediów
Hubert Gerasik

Google Business Profile

Zwiększ widoczność swojej firmy lokalnie i pozyskaj więcej klientów

Dlaczego wizytówka Google jest tak ważna dla Twojego biznesu?

Google Business Profile (dawniej Google Moja Firma) to potężne narzędzie marketingu lokalnego, które pozwala Twojej firmie wyróżnić się w wynikach wyszukiwania Google i Google Maps. Dobrze zoptymalizowana wizytówka to klucz do pozyskania klientów szukających produktów i usług w Twojej okolicy.

Zwiększona widoczność lokalna

Dobrze zoptymalizowany profil Google Business pomaga Twojej firmie pojawić się w lokalnych wynikach wyszukiwania i na mapach Google, co znacząco zwiększa szanse na pozyskanie klientów z Twojej okolicy.

Budowanie wiarygodności

Pozytywne opinie klientów i aktywnie zarządzany profil budują zaufanie do Twojej marki. Aż 88% konsumentów ufa opiniom online tak samo jak osobistym rekomendacjom.

Analityka i insighty

Dostęp do szczegółowych statystyk dotyczących tego, jak klienci znajdują Twoją firmę, jakich słów kluczowych używają oraz jakie działania podejmują (telefony, wyznaczanie trasy, odwiedziny strony).

Bezpłatna reklama

Google Business Profile to darmowe narzędzie, które działa jak reklama Twojej firmy w najczęściej używanej wyszukiwarce na świecie. To doskonały sposób na promocję bez dodatkowych kosztów.

Co oferuję w ramach optymalizacji Google Business Profile?

Kompleksowa konfiguracja profilu

Tworzenie lub optymalizacja istniejącego profilu, uzupełnienie wszystkich sekcji, dodanie kategorii, godzin otwarcia, atrybutów biznesowych i danych kontaktowych.

Optymalizacja wizualna

Przygotowanie profesjonalnych zdjęć, filmu prezentującego firmę, wirtualnego spaceru 360° i materiałów graficznych zgodnych z identyfikacją wizualną firmy.

Zarządzanie postami i ofertami

Regularne publikowanie postów, ofert specjalnych, nowości i aktualizacji, które zwiększają zaangażowanie użytkowników i poprawiają widoczność profilu.

Zarządzanie opiniami

Monitorowanie i odpowiadanie na wszystkie opinie klientów, strategia pozyskiwania pozytywnych opinii i profesjonalne zarządzanie negatywnymi komentarzami.

Dodawanie produktów i usług

Szczegółowy opis oferowanych produktów i usług wraz z cenami, zdjęciami i opisami, co pozwala klientom na szybkie zapoznanie się z ofertą.

Analiza i raportowanie

Regularne raporty z efektywności profilu, analiza konkurencji, śledzenie kluczowych wskaźników i rekomendacje dotyczące optymalizacji.

Jakich efektów możesz się spodziewać?

+147%
Więcej wyświetleń w wyszukiwarce

Średni wzrost widoczności firm po 3 miesiącach optymalizacji profilu

+83%
Więcej połączeń telefonicznych

Wzrost liczby kontaktów telefonicznych od potencjalnych klientów

+95%
Więcej wyznaczonych tras

Wzrost liczby klientów, którzy wyznaczają trasę do lokalu

4.8/5
Średnia ocena klientów

Osiągana przez firmy po wdrożeniu strategii zarządzania opiniami

Gotowy na poprawę widoczności lokalnej?

Skontaktuj się ze mną, aby porozmawiać o tym, jak mogę pomóc Twojej firmie wyróżnić się w lokalnych wynikach wyszukiwania i przyciągnąć więcej klientów.

Skontaktuj się ze mną